aku . a L i A

aku . a L i A

Wednesday, March 18, 2009

~meLawaN kesEpiAn~

Semoga kepergianmu..
Tak akan merubah apa pun..
Semoga mampu ku lawan..
KESEPIANKU...

Aku suka tgk cite cinta yg sdh2..aku rase puas kl aku dpt nangis..teringat plk, ade sekali tu aku ngan Z g tgk cite TENTANG DIA...masing2 dgn pashmina..selain boleh hangat kan badan, kiterg dah plan nk kesat air mate & air hidung gune pashmina tue...tapi sampai dah nk abes cite tu kiterg tak gak nangis2..sampai masing2 tetanye2, "bile nk nangis nie..???"...last2 tak gak nangis smpai la kuar wayang...hampeh tol..

Tapi bile tgk cite sdh2 aku mesti bising2, "kl dah cinte same cinte kenape la nk susah2..knape la nk seksa diri masing2.." bagi aku takde ape yg dapat halang kalau kite dah ske same ske, dah cinta same cinta...

Tuhan Maha Berkuasa!! jgn pernah kita mencabar kuasaNYA...skrg DIA dah tunjukkan kat aku yg segala2nya tak kan terjadi tanpa kebenaran dari-NYA..memang kiterg same2 cinta, same2 syg, sape je yg kenal aku & dia boleh nmpak keserasian kiterg..smpai mke pun org kate same..tapi memang dah tertulis dia bukan utk aku..terase diri aku lemah sgt..tak mampu nk buat ape2..hmmm...

Aku mintak Tuhan mudahkan segala2nya untuk aku..kuat kn hati dan diri aku..& aku bersyukur sgt coz ade family & kwn2 yg syg kt aku..esp Z, Nadia & Cadet..aku mengadu kat korang ber3 je..eh lg sorg Shah..tanx a lot guys..doakn yg baik2 utk aku eh..syyggg korang...=)

Apapun yang terjadi...
Berjalanlah tanpa henti...




3 comments:

  1. bebeh...
    waaaaaaaaaaaaaaaa...
    sedey nye...
    sengal ko x nk call aku....
    waaaaaaaaaaaaaaa......
    ape2 pun aku doakn semoga ko kuat semangat...
    aku ade...
    aku syg ko...
    muahhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. ko tanam je la blog ko nih..

    da nmblas purnama kesepian.. haha

    ReplyDelete
  3. zacko : skang dah tak sedey..
    parid : jp g aku tanam..

    ReplyDelete